poniedziałek, 8 maja 2017

Francuzowa eRka ...EP3



     "Francuzowa eRka" to kolejny świetny projekt z naszego terenu, samochód kupiony przez przypadek jak twierdzi właściciel stał się rewelacyjnie wyglądającą Hondą Civic EP3. Zachęcam do zapoznania się z historią samochodu oraz modami które zostały przeprowadzone



Dawid skąd pomysł na Hondę Civic VII generacji?
Kupiłem go można powiedzieć z przypadku. W ogóle nie byłem zainteresowany VII genem . Jak nie którzy wiedzą moje marzenie to civic SI sedan.

Dlaczego EP3?
Zdecydowałem się na EP3 bo zawsze chciałem mieć mocną furę w garażu. Jak to mówią „ Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma” :)

Przybliżmy trochę modyfikacje które przeszedł samochód od momentu zakupu.

PLANY:
- odświeżyć lakier (polerowanie) - Zrobione
- gleba gwint albo na początek jakieś sprężyny -Zrobione
- zakonserwować - Zrobione
- zamontować rozpórkę przód - Zrobione
- short shifter- Zrobione
- zmiana felg -Zrobione OEM pomalowany w czarny mat
- założenie dolotu -Zrobione
- ogarnięcie wydechu -Zrobione
- zmiana tarcz hamulcowych na sportowe + klocki - Zrobione
- dodatkowe zegary ciśnienia i temperatury oleju - Zrobione
- montaż wkładek poduszek silnika - Zrobione
- i oczywiście plan na dalszą metę to hondata - Zrobione





Cały temat o projekcie można śledzić na: hondapodkarpacie.org







MODEL:
- 2003 CIVIC EP3 Type R

SILNIK:
- K20A2 216,5 KM 209,9Nm (moc na kołach) 236 KM 230NM (moc na silniku)
- Olej Motul x-cess 8100l 5w40
- Wkłady poduszek silnika strong flexa
- Sprzęgło Exedy
- Aluminiowe mocowanie akumulatora czerwone
- Korek wlewu oleju Mugen czarny
- Filtr odmy Simota
- Podkładka pod filtr D1 spec na dodatkowe czujniki
- Nakładka korka chłodnicy Mugen 
- Świece irydowe Denso
- Adapter po czujnik temp cieczy d1 spec

UKLAD DOLOTOWY: 
- CAI Francuz Garage 3" + AEM
- Hydroshield injen
- Air duct home made
- Kolektor ssący RBC + adapter przepustnicy
- Uszczelka termoizolacyjna pod ssącym

UKLAD WYDECHOWY: 
- Kolektor 4-2-1 Turbo Works owinięty bandażem termoizolacyjnym
- Przelot 2,5 cala
- Środkowy tłumik powiększony przelotowy od hammera
- Ostatni twin loop

ELEKTRONIKA: 
- Hondata Kpro v4
- Strojenie kuki Auto Strefa
- vtec 4500 rpm
- odcinka 8600 rpm

- Seria:
- El.szyby ,
- El.lusterka +podgrzewanie
- Centralny zamek
- Immobiliser,
- Elektryczne sterowanie świateł przednich
- Podgrzewane fotele
- Dodatkowy wskaźnika ciśnienia i temperatury oleju Auto gauge
- Wskaźnik temperatury cieczy Auto gauges

UKLAD NAPĘDOWY: 
-- Seria
-- Short shifter

ZAWIESZENIE: 
- Sprężyny H&R 
- Rozpórka tylna górna
- Rozpórka przednia dolna
- Rozpórka górna przednia staffa
- Rozpórks tylna dolna home made a'la staffa
- poliuretanowe gumy stabilizatora przód tył

UKLAD HAMULCOWY:
- Przód - sportowe nacinane i nawiercane tarcze , Klocki czerwone winmax
- Tył - nacinna nawiercane tarcze + klocek ferrodo
- Czerwone zaciski
- Stoper pompy hamulca by francuz garage
- Przewody w oplocie Hel
- Stalowe rurki zmienione na miedziane
- Płyn hamulcowy Motul 5.1

BODY-KIT: 
- Seria pakiet Type R
- Czarne środki lamp przednich ( OEM black clear)
- Owiewki Heko
- Lotka tylna a'la Mugen
- Spryskiwacze szyby C3

ŚRODEK: 
- aluminiowa gałeczka czarna skunk2
- skórzane fotele + podgrzewanie
- karbonowa konsola
- skórzany mieszek zmiany biegów z czerwoną nicią
- Klamki pomalowane na czarno
- czarne dywaniki z czerwonym obszyciem z napisem Type r
- oem obudowy tweeterów
- dodatkowe wskaźniki Auto Gauge

CAR-AUDIO: 
- radio Piooner
- głośniki seria
- tweetery peiyng

FELGI I OPONY:
- Felgi ori ENKEI 17 czarny mat
- opony continetal , kumho
Zima:
- stal 16 cali
- opony 205/44

INNE:
- Klimatyzacja
- Airbag
- ABS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz