Jedna z najlepiej ocenianych Hond Civic w PL. Samochód Lopez`a bo o nim tu mowa swoim wyglądem przyciąga wzrok każdego przechodnia jak i fana tej marki. Seryjny silnik D15B2 został zastąpiony D16Z6 z VTEC`iem. Zawieszenie wymieniono na Kit Koni 1130 z regulacją twardości i wysokości. Civic prezentuje się rewelacyjnie a smaczku dodają felgi Rota Circuit 10 – replika felg Muren MF10. Samochód został odmłodzony lakierem z palety Hondy czarną perłą crystal (NH-731P). Wnętrze otrzymało czarny środek – fotele od Prelude, boczki od VTi oraz wiele innych gadżetów.
1st Ride Of The Month - October 2010 - www.civic-eg.com
1st Honda Miesiąca - Styczeń 2010 - www.civicklub.pl
1st Auto Roku 2009 - www.htp.info.pl
1st Najladniejsze Auto Inauguracji Sezonu Tuningowego 2010 - Tor Poznań - www.ist.zuliynator.pl
1st Wojna Północ-Południe STS TUNING-SHOW 2010 Bydgoszcz - Kategoria JDM Style - www.wojnapp.pl
2nd Auto Zlotu Gecko Cup 1/4 mili - Kąkolewo - www.sss.org.pl
2nd Wojna Północ Południe JDM Style Wielki Finał 2010 Katowice - www.wojnapp.pl
3rd Najładniejsza komora silnika - Mega Spot Jeziorsko 2010 13-15 sierpnia
3rd JDM style - Mega Spot Jeziorsko 2010 13-15 sierpnia
3rd Honda Roku 2010 - www.civicklub.pl
JDM Wannabe EG4 @ www.Ultime.pl
Civic Klub Polska
Password JDM
Materiały video:
TVN TURBO Operacja Tuning
Prezentacja auta na STS Tuning Show / Wojna Północ-Południe w Bydgoszczy 12.09.2010
Honda Civic EG4 '94 D16Z6 JDM Wannabe by Lopez
OBX Twin Loop
MODEL:
1994, EG4, hatchback, 3d, Crystal Black Pearl NH-731P
SILNIK:
- SWAP D16Z6
* serducho sprowadzone z UK z przebiegiem 90k
- Simota Magnetic Screw
- MOTUL Synergie+ 6100 10W40
- JDM HAMP Oil Filter
- JDM Fender Washers
- VTEC Solenoid Cap
- Spoon Sports Reservoir Tank Cover 2x
- ozdobny kabel uziemienia
UKLAD DOLOTOWY:
- Big Tube
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-2-1
- wydech 2" na tłumiku przelotowym
- koncowy OBX Twin Loop
ELEKTRYKA:
- elektryczny szyberdach
- elektryczne szyby
- przyciski do el lusterek ;]
- klimatyzacja out
ELEKTRONIKA: by Mleko
- procedura startowa 4000Rpm
- VTEC 5000Rpm
- shift light 7200Rpm
- odcinka 7400Rpm
UKLAD NAPĘDOWY:
- Exedy Clutch Kit
- short shifter Fidanza
- hybrydowa skrzynia biegow
Aktualne przełożenia skrzyni:
FD - 4.250
1 - 3.250 (Civic)
2 - 1.900 (Civic)
3 - 1.346 (CRX)
4 - 1.033 (CRX)
5 - 0.750 (Civic)
ZAWIESZENIE:
- KONI KIT 1130 z regulacją twardości i wysokości
Letni Setup :
- Felgi ROTA CIRCUIT 10
- TOYO T1R 195/50/15
Zimowy Setup :
- Felgi VTi EG6 15'
- Uniroyal MS PLUS 66 195/50/15
UKLAD HAMULCOWY:
- 262 przod / 239 tyl Speedmax nacinane + ATE
- serwo z VTi
- pompa 15/16 cala - VTi VI gen
BODY-KIT:
- Amber Corner Lights VISION
- Spoon Carbon Fiber Rear Spoiler
- lusterka SPOON Style
- USDM OEM STANLEY Tail Lights
- USDM Front Lights
- DEPO JDM Clear Black
- owiewki
- spryskiwacze mgłowe z C4
- MUGEN style rozpórka przednia górna
- OEM JDM szklany szyberdach
- OEM chlapacze
- OBX rozpórka tylna dolna
- Bi-Xenon 6000
ŚRODEK:
- swap na czarne wnetrze
- swap foteli z Prelude IV gen H22A
- tylna kanapa z USDM wersji EH3
- boczki od VTi
- gałka SKUNK2
- mieszek Type R
- OEM podlokietnik
CAR-AUDIO:
- jednostka sterujaca Pioneer DEH-4900IB
Moc:
140,1 Hp / 6604 Rpm
155,3 Nm / 6044 Rpm
Fot. by Maciej Basa
Fot. by monika m.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz